همزمان با کنفرانس ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی  چاپ دوم  کتاب مبانی سواد رسانه ای به بازار آمد.

این کتاب توسط دکتر صدیقه ببران، استاد علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و همکاران او افسون حضرتی و مهران بهروزفغانی ترجمه شده و تلاشی است برای معرفی مبانی و مفاهیم نظری و عملیاتی «سواد رسانه‌ای».

با توجه به اینکه هم اکنون جهان رسانه ای امروز چنان ما را با پیام های خود بمباران کرده و دنیای واقعی را مغلوب خویش ساخته که به ندرت می توانیم واقعیت را از مجاز تمییز و تشخیص دهیم؛ در این کتاب تلاش شده تا با ارائه چشم اندازی وسیع و روشن، مخاطبان در تمییز دنیای واقعی از دنیای رسانه ای راهنمایی شوند.  همچنین  پاتر در این کتاب با پرداخت جامع نظری و عملی به مقوله سواد رسانه ای، برنامه عملی مطلوبی را در اختیار دانشجویان رشته ارتباطات قرار می دهد که با بهره مندی از این برنامه و توسعه و تقویت مهارت های لازم ، می توان سواد رسانه ای خود و جامعه را افزایش داد.

این اثر که گزیده ای از کتاب سواد رسانه ای دکتر جیمز پاتر است؛ به کوشش عضو هیئت علمی کنفرانس ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی، سرکار خانم دکتر صدیقه ببران و همکاران وی ترجمه و توسط  نشر تأویل منتشر شده و هم اکنون در فروشگاه های کتاب به قیمت 150000 ریال قابل خرید است.

همچنین علاقه مندان جهت تسهیل در فرایند خرید می توانند با شماره های 88724500 و 09124849628 (موسسه ندای فرهنگ مشرق زمین)  ویا فصلنامه روزنامه نگاری الکترونیک به شماره 09192265828 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/