• چ. اردیبهشت 5ام, 1403

روزنامه نگاری الکترونیک

صنعت تبلیغات و بازاریابی

دوره های آموزشی روزنامه نگاری الکترونیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روزنامه نگاری الکترونیک، مجموعه دوره های آموزشی خبرنگاری و عکاسی خبری در دو سطح مقدماتی و پیشرفته به همت روزنامه نگاری الکترونیک برگزار می‌شود.

این دوره ها شامل دوره‌های خبرنگاری، خبرنگار مترجم، گزارشگری چندرسانه‌ای و عکاسی خبری است که با هدف آموزش، گزینش و جذب خبرنگاران، مترجمان خبر و عکاسان زبده و با انگیزه در حوزه اخبار فرهنگی، معارف قرآنی و دینی دایر شده است.

مفاهیم اصلی خبر، انواع تیتر و لید، اصول‌ خبرنویسی، آشنایی با گزارش‌نویسی، زبان بدن و ارتباط‌‌ گیری، سوژه‌یابی و مصاحبه سرفصل این دوره‌ها هستند که در طی دوره، به علا‌قه‌مندان حرفه خبرنگاری آموزش داده می‌شود و این امکان را فراهم می‌آورد تا افراد، اقشار و گروه‌های مختلف با حضور در  تحربربه رسانه ها در جریان تهیه اخبار قرار گرفته و با استفاده از آموزش‌های لازم مجوز ورود به حرفه‌ خبرنگاری را دریافت کنند.

همچنین،‌ این دوره‌ها در دو سطح مقدماتی و پیشرفته تدوین شده و کارآموزان با حضور در  آموزشگاه  فصنلنامه روزنامه نگاری الکترونیک  با نحوه خبرنویسی، مصاحبه، گزارش‌نویسی، عکاسی خبری و ویرایش خبر آشنا شده و پس از گذراندن آزمون و کسب نمره حدنصاب قبولی وارد تحریریه شده و با شرکت در کلاس‌های عملی، به تهیه خبر و گزارش تصویری مشغول شوند. شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها پس از گذراندن کلاسهای عملی و انجام ارزیابی‌های لازم، مدرک پایان‌دوره خبرنگاری و عکاسی خبری را از سوی دفتر روزنامه نگاری الکترونیک دریافت می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌‌نام در این دوره‌های آموزشی با شماره های: 4642 992 999 98+ ، 1654 293 912 98+ و 6988 897 218 98+ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

By editor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *