• ش. اردیبهشت 1ام, 1403

روزنامه نگاری الکترونیک

صنعت تبلیغات و بازاریابی

دومین شماره فصلنامه روزنامه نگاری الکترونیک منتشر شد

دریافت فصلنامه – 50000 ریال:

دومین شماره فصلنامه روزنامه نگاری الکترونیک ویژه ارتباطات و مطالعات رسانه به مدیر مسئولی محمد حسن اسدی طاری منتشر شد.
در این شماره مقالات زیر به چشم می خورد:
بررسی تصویر اجتماعی زن در فیلم های چهار دهه سینمای هند مریم پاپی
درآمدی بر تحلیل روایت و روایتگری در سینما سید رضا نقیب السادات و مونا اسدیان
تحلیل محتوای تبلیغات بازرگانی شبکه‌های فارسی زبان ماهواره‌ای( مطالعه موردی شبکهGEM ) آزاده شیروانی
تاثیر رسانه های اجتماعی بر چهره سازی ستارگان موسیقی محمد حسن اسدی طاری
بررسی ساختار و محتوای اخبار بیانیه لوزان در روزنامه‌های شرق و جوان سید محمد دادگران و فاطمه بلوچی‌پور
مقایسه میزان مهارت های ارتباطی زوجین در شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر رضایت در زندگی زناشویی(مطالعه موردی: شهروندان منطقه ۵ تهران)  طهمورث شیری و محبوبه کوچکی

 

دریافت فصلنامه- 50000 ریال

By editor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *