يورگن هابرماس
قاسم كرباسيان: یورگن هابرماس از متفکران برجسته علوم اجتماعی و فلسفه و از نظریهپردازان انتقادی پسامارکیست در 18 ژوئن 1929 […]
Learn more →صنعت تبلیغات و بازاریابی
قاسم كرباسيان: یورگن هابرماس از متفکران برجسته علوم اجتماعی و فلسفه و از نظریهپردازان انتقادی پسامارکیست در 18 ژوئن 1929 […]
Learn more →بهمن علی بخشی* در مواقع بحران، افکار عمومی به نیروی قدرتمندی تبدیل می شود که می تواند مسیر وقایع را […]
Learn more →رسانهها به طور روزافزونی به استفاده از ابزارهای تبدیل متن به گفتارروی آوردهاند تا محتوای خود را به صورت گستردهتری […]
Learn more →چرا مردم به راحتی فریب تاکتیکهای فریبنده مورد استفاده در تبلیغات را میخورند، به خصوص وقتی صحبت از تأثیر تأیید […]
Learn more →قلمرو جهانی و حضور چشمگیر و موثر تبلیغات در عصر کنونی، تصور وجود جهانی بدون تبلیغ را مشکل کرده است. […]
Learn more →ترجمه : دکتر اشرف کریمی راهجردی* چکیده: هوش مصنوعی در زمینههای مختلفی از جمله فناوری، تجارت، پزشکی، خودرو و آموزش […]
Learn more →دیدگاه مخاطب فعال بیان میکند که مردم درباره چگونگی استفاده از رسانهها تصمیمات فعالتری میگیرند.[1] پیشینه این دیدگاه به بعد […]
Learn more →ارتباط امروز یکی از عوامل مهمی که ما را در پیشبرد کسب و کارمان و حتی زندگی شخصی یاری می […]
Learn more →انجمن علوم عامه پسند[۱] آمریکا برندگان سالانه جایزه Best of What’s New را طی ارزیابی سالانه هزاران محصول که توسط […]
Learn more →عصر حاضر، عصر کنارآمدن با ناسازگاری ها، ناهمگونی ها، تغييرات و توانایی یادگیری های جدید در مقابل توانایی انجام مهارت […]
Learn more →