• د. اردیبهشت 10ام, 1403

روزنامه نگاری الکترونیک

صنعت تبلیغات و بازاریابی

تاریخچه تبلیغات بازرگانی

قلمرو جهانی و حضور چشمگیر و موثر تبلیغات در عصر کنونی، تصور وجود جهانی بدون تبلیغ را مشکل کرده است. از واژه تبلیغ دو معنا به ذهن متبادر می شود: یکی تبلیغات سیاسی* و دیگری تبلیغات بازرگانی**.

همچنین از تبلیغات تعاریف گوناگونی وجود دارد که با اندکی تامل در همه تعاریف می توان دریافت که تبلیغات خواه سیاسی و یا تجاری باشد، به طور اساسی با ارتباطات سروکار دارد و ارتباطات نیز از تبلیغات جداشدنی نیست.

*propaganda

**advertising

این مقاله را بطور کامل اینجا مطالعه کنید.

انتهای پیام/ محمد حسن اسدی طاری/منبع: فصلنامه رسانه

By editor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *