ماه: آبان 1402

کتاب و مقاله

منبع‌نویسی مصاحبه

پارس مدیر: منبع‌نویسی مصاحبه و شیوه استناد به مصاحبه در فهرست منابع APA با توجه به نوع مصاحبه تفاوت دارد اما دارای استاندارد ویژه و یکسانی است. نخست بین دو دسته مصاحبه تفاوت قائل شوید. مصاحبه‌هایی که خودتان انجام داده‌اید که به آن مصاحبه شخصی گویند با مصاحبه‌های منتشر شده در رسانه‌ها تفاوت دارد. مصاحبه‌های […]

بیشتر بخوانید
خدمات آموزشی

برگزاری دوره آشنایی با ساختار موضوع تحقیق و پروپوزال نویسی

روزنامه نگاری الکترونیک در نظر دارد به منظور افزایش بنیه پژوهشی محققین به ویژه دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی رشته های مختلف علوم اجتماعی، ارتباطات و مطالعات رسانه دوره 4 ساعته ساختار موضوع پژوهشی و پروپوزال نویسی را برگزار کند. مشخصات: دوره 4 ساعته آنلاین در تاریخ 19 آبان ماه همزمان با روز جهانی علم […]

بیشتر بخوانید
کتاب و مقاله

تبلیغات تجاری*

قاسم كرباسيان واژه “Advertising” در لغت به‌معنای تبلیغ، تبلیغات تجاری و شهرت‌پراکنی[1] و به‌طور کلی “عمل جلب توجه مردم به محصول یا فعالیت تجاری”[2] می‌باشد و در اصطلاح شکلی از ارتباط غیرشخصی است که در ازای پرداخت پول به‌وسیله یک حامی مالی مشخص با استفاده از رسانه‌های گروهی برای ترغیب مخاطب با تأثیرگذاری بر او […]

بیشتر بخوانید
کتاب و مقاله

دیجیتال مارکتینگ و صنعت تبلیغات

منبع: sobheagahi در اوایل سده بیستم میلادی (سال 1910 میلادی) زمانی که برای اولین بار اپرای متروپلیتن (Metropolitan) از رادیو پخش گردید. مردم بسیار زیادی از آن استقبال نمودند و فوق العاده هیجان زده شدند. به طوری که به خرید بلیت اجراهای بعدی این نمایش علاقه زیادی نشان دادند. اگرچه این آگهی رادیویی موجب افزایش […]

بیشتر بخوانید
بازاریابی

ارائه مدل مناسب برای تبلیغات در بازاریابی دیجیتال در صنعت داروسازی در پساکرونا

آمنه کنعانی تکمه داش 1 محمد علی عبدالوند 2 کامبیز حیدرزاده هنزائی 3 محسن خون سیاوش 4 چکیده طی دوره فراگیری کووید 19، کسب و کارهای دارویی، تغییرات اساسی در فروش و سازماندهی معمول خود تجربه نمودند. این تغییرات کسب و کارهای فعال در صنعت داروسازی را مجبور به بازنگری در شیوه های رایج اطلاع […]

بیشتر بخوانید