• ج. اردیبهشت 7ام, 1403

روزنامه نگاری الکترونیک

صنعت تبلیغات و بازاریابی

پانزدهمین شماره فصلنامه روزنامه نگاری الکترونیک منتشر شد

دریافت فصلنامه: ۵۰۰۰۰ ریال:

پانزدهمین شماره فصلنامه علمی – تخصصی روزنامه نگاری الکترونیک ویژه پاییز سال ۱۳۹۸ به مدیر مسئولی محمدحسن اسدی طاری، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی منتشر شد. در این شماره مطالب زیر به چشم می خورد:

نگاهی به بازایابی رسانه های اجتماعی از دریچه وب ۲، ( بازاریابی شبکه های اجتماعی و استراتژی های بازاریابی )؛ نوشته امید شکری

چگونه انقلاب انرژی‌های نو و ارتباطات طلیعه فرا رسیدن عصر سرمایه داری توزیعی را می دهد؟ ترجمه عبدالصمد محمودی

تأثیرات روزنامه نگاری الکترونیک بر روزنامه نگاری سنتی؛ سنت در سایه مدرنیته، عاطفه یعقوبی خراسانی ویژه

تحلیل روابط میان همسران در سریالهای میکاییل و جاده چالوس، نوشته سیده سارا میرقاسمیبررسی بازنمایی ارتباط فرهنگی ایران با ترکیه در فیلم ها و سریال های دو کشور (سال ۱۳۹۳)، نوشته نسیم مجیدی قهرودی و فاطمه امیرحسینی

فصلنامه روزنامه نگاری الکترونیک به عنوان اولین فصلنامه تخصصی در حوزه علوم ارتباطات و مطالعات رسانه با داوری متخصصین این حوزه، آمادگی کامل را برای انتشار مقالات و گزارش پژوهشهای علمی پژوهشگران و متخصصان ارتباطات و رسانه دارد.

دریافت فصلنامه: ۵۰۰۰۰ ریال

By editor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *