• د. اردیبهشت 10ام, 1403

روزنامه نگاری الکترونیک

صنعت تبلیغات و بازاریابی

ماه: دی 1402

  • Home
  • نقش هوش مصنوعی (AI) در روابط عمومی و بازاریابی محصول در سازمان‌های نوین

نقش هوش مصنوعی (AI) در روابط عمومی و بازاریابی محصول در سازمان‌های نوین

ترجمه : دکتر اشرف کریمی راهجردی* چکیده: هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلفی از جمله فناوری، تجارت، پزشکی، خودرو و آموزش در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. اما این پدیده…

مخاطب فعال*

دیدگاه مخاطب فعال بیان می‌کند که مردم درباره چگونگی استفاده از رسانه‌ها تصمیمات فعال‌تری می‌گیرند. پیشینه این دیدگاه به بعد از جریان جنگ جهانی دوم در مقابل نظریات قائل به…